USA - Sejr til Inferno i Minneapolis
22-06-2026 08:41:11Den tidligere Kaj Jensen- og Magnus Ladegaard-trænede hest Inferno vandt natten til mandag ganske let i Minneapolis.
Inferno var sat lidt af fra start, og i stedet for at putte sig ned i andet par udvendigt, så kørte Brady Jenson i stedet offensivt, og sad i spids med en omgang til mål på 800m-banen i Minneapolis.
Der var ingen tvivl om, hvor sejren skulle gå hen, og Inferno vandt i tiden 1.11,5a/1640m. Der var 5.250 dollars i førstepræmie.
Gå til forsiden: www.trav24.dk
Oprettet af: Jesper Elbæk, Redaktør info@trav24.dk
