Inferno vandt meget let i Minneapolis med Brady Jenson i sulkyen.
Inferno vandt meget let i Minneapolis med Brady Jenson i sulkyen.

USA - Sejr til Inferno i Minneapolis

Den tidligere Kaj Jensen- og Magnus Ladegaard-trænede hest Inferno vandt natten til mandag ganske let i Minneapolis.

Inferno var sat lidt af fra start, og i stedet for at putte sig ned i andet par udvendigt, så kørte Brady Jenson i stedet offensivt, og sad i spids med en omgang til mål på 800m-banen i Minneapolis.

Der var ingen tvivl om, hvor sejren skulle gå hen, og Inferno vandt i tiden 1.11,5a/1640m. Der var 5.250 dollars i førstepræmie.

Gå til forsiden: www.trav24.dk

Oprettet af: Jesper Elbæk, Redaktør info@trav24.dk
Annonce:

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: info@trav24.dk
Copyright 2024, Trav24.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring