Kombucha ved en tidligere sejr i Aalborg med Michael Lønborg i sulkyen.
Kombucha ved en tidligere sejr i Aalborg med Michael Lønborg i sulkyen.
Fotograf: Ditte Hesselborg

Tipsanalyser Bet25 - Fredag 12. september Skive

Fredagsløb i Skive med DM i Monté som hovedbegivenheden. Husk at du kan få hjælp til spillet i de tipsanalyser, som Trav24.dk er fast leverandør til Bet25 af.

Tipsanalyserne findes til hver eneste danske løbsdag - året rundt. Her er der begrundede forslag til Vinderen, Modbuddet og Outsideren - og alle hestene er rangeret i ABC-chancer.

Tipsanalyserne findes over startlisterne, hvis du benytter bærbar/pc og under startlisterne, hvis du er på mobilen. Klik HER.

Du kan også downloade tipsanalyserne som PDF-fil HER.

Herunder kan du se et eksempel på en tipsanalyse. Det er til 3. løb, hvor Kombucha bliver favoritten.


VINDEREN: 2 Kombucha har en rigtig god statistik sammen med Aarhus-træner Michael Lønborg. Havde ingen fordel af bagspor senest, men spillerne skal holde særdeles godt øje med, om Kombucha kommer uden sko og i amerikanersulky, for dét trives Ens Snapshot-hoppen ekstra god med. Det kan ligne ”spids og slut!” her.

MODBUDDET: 4 Twins In A Harry vandt senest ganske let. Det var dog et amatørløb, hvor Harald Dyhrberg ret hurtigt sad i spids, og derfra kunne kontrollere alting. Så god en hest som Farinelli Hastrup havde aldrig en chance for at komme helt tæt på til slut. Nu hæves barren dog, men Dyhrbergs hest skal med på de seriøse V5-kuponer.

OUTSIDEREN: 6 Ikaros Raun er noget op og ned i sine præstationer. Senest havnede den sidst undervejs fra sit inderspor, og trods en udmærket afslutning ude i sporene, så blev det ikke til præmie. Har Ikaros Raun det rigtige hoved på, så skal den tages alvorligt som vinderchance.

CHANCE:     A: 2-4-6           B: 1-3-9-5-7-8          C: -

Gå til forsiden: www.trav24.dk

Oprettet af: Jesper Elbæk, Redaktør info@trav24.dk
Annonce:

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: info@trav24.dk
Copyright 2024, Trav24.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring