Glorius Rain efter en sejr på Lunden.
Glorius Rain efter en sejr på Lunden.
Fotograf: Burt Seeger

Tipsanalyser Bet25 - Søndag 20. juli Lunden

Der er søndagsløb på Lunden som i de gode, gamle dage. Hovedbegivenheden er Taroks Mindeløb, men der er dagen igennem flere gode løb. Husk at du kan få hjælp til spillet i de tipsanalyser, som Trav24.dk er fast leverandør til Bet25 af.

Tipsanalyserne findes til hver eneste danske løbsdag - året rundt. Her er der begrundede forslag til Vinderen, Modbuddet og Outsideren - og alle hestene er rangeret i ABC-chancer.

Tipsanalyserne findes over startlisterne, hvis du benytter bærbar/pc og under startlisterne, hvis du er på mobilen. Klik HER.

Du kan også downloade tipsanalyserne som PDF-fil HER.

Herunder kan du se et eksempel på en tipsanalyse. Det er til 6. løb, som er Taroks Mindeløb.

VINDEREN: Taroks Mindeløb 2025 er i år et hoppeløb uden loft, og det har givet nogle rigtig gode heste på startlisten. 8 Glorius Rain er vel pt. den bedste dansktrænede hoppe overhovedet, og den vandt senest Vagn Lønborg Tribute i Aarhus ganske let foran Juno og Sisi Barosso. Kedeligt startspor, men bedste hest i feltet.

MODBUDDET: 7 Gabi Kyvsgård vandt jo DM for Hopper helt suverænt sidste år, og gik også en 1.09,9-notering som vinder i Sverige, hvor den dog administrativt blev frataget sejren efterfølgende. Vandt let i Skive 18. juni mod gode heste som First Blood, Smokin Joe og Eddie The Eagle, men har været slettet fra en tiltænkt start i Sverige pga. en halsinfektion, så det skal spillerne naturligvis være opmærksomme på.

OUTSIDEREN: 3 Toscana Southwind er blevet hærdet i stenhård konkurrence i Sverige, og får den levende kuskelegende Johnny Takter i sulkyen. Vinder ikke løb ret tit længere, men er sikkert med på målfotoet.

CHANCE:    A: 8-7        B: 3-5-6-4-2-1        C: -

Gå til forsiden: www.trav24.dk

Oprettet af: Jesper Elbæk, Redaktør info@trav24.dk
Annonce:

Tip redaktionen med nyheder, navnenyt, arrangementer mv.: info@trav24.dk
Copyright 2024, Trav24.dk
Dynamic-it webudvikling og onlinemarkedsføring